Betalingsachterstand
VVE Admin Groep
Ledenportaal
Betalingsachterstand? Neem op tijd contact op

Vind de juiste ondersteuning
Hulp en ondersteuning bij financiële problemen
Meer grip op uw geldzaken
Hulp van uw gemeente
U kunt altijd bij uw eigen gemeente terecht voor hulp bij schulden. Bij elke gemeente is deze hulpverlening anders ingericht, neem daarom contact op met uw eigen gemeente voor meer informatie.
Inzicht in schulden en beslagleggingen
Psychische hulp bij financiële zorgen
Er zijn mensen met schulden die denken aan zelfdoding. Herkent u dit? Vertel het iemand uit uw omgeving of neem
contact op met 113 Zelfmoordpreventie. U kunt 24 uur per dag gratis en anoniem bellen naar 113 of chatten via 113.nl.
VvE Admin Groep
Debiteurenbeheer
Voor de VvE is het belangrijk dat de ledenbijdrage tijdig betaald wordt. VvE Admin Groep speelt hier een belangrijke rol in. Voor de leden zijn ook andere zaken belangrijk zoals een goede bereikbaarheid en een partij die met u meedenkt in oplossingen. Wij proberen hier altijd een goede weg in te vinden.
Contact
Klachtenregeling
Bent u niet tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening van onze incassomedewerkers, dan kunt u een klacht indienen bij Mandy Martens (leidinggevende). Een klacht kunt u indienen per e-mail (martens@vveadmingroep.nl) of per brief (postbus 18614, 2502 EP Den Haag).
Wij vragen u bij uw klacht in ieder geval de volgende gegevens te vermelden:
>Uw voor- en achternaam
>Naam VvE
>Uw adres
>Uw contactgegevens
>Uitgebreide omschrijving van uw klacht
U ontvangt binnen twee werkdagen een schriftelijk bevestiging van ontvangst. De klacht zal binnen uiterlijk zes weken na bevestiging van ontvangst inhoudelijk worden afgehandeld.
Deze termijn mag eenmalig met vier weken verlengd worden. Klachten worden zoveel mogelijk schriftelijk behandeld. U bent geen vergoeding verschuldigd voor de behandeling van uw klacht.
U én de medewerker waar uw klacht over gaat krijgen beide de mogelijkheid om een toelichting te geven. Als er van uw kant meer informatie nodig is zal contact met u worden opgenomen.
Wij doen altijd onze uiterste best om elke klacht naar tevredenheid af te handelen. Bent u toch van mening dat uw klacht niet goed is afgehandeld of komen wij gezamenlijk niet tot een passende oplossing dan kunt u terecht bij een onafhankelijke geschillencommissie waar wij bij zijn aangesloten: Incassoklacht.nl. U kunt gemakkelijk via hun website of per e-mail uw klacht indienen. Lees hier het geschillenreglement van Incassoklacht.nl.