VVE Admin Groep

Ledenportaal

U kunt uw persoonlijke ledenadministratie volgen in het ledenportaal van uw VvE-beheerder. Heeft u nog geen toegang? Stuur dan een e-mail naar uw VvE-beheerder
 

Betalingsachterstand? Neem op tijd contact op

 
Bent u het niet eens met de betalingsherinnering of kunt u niet direct betalen, neem dan contact op met onze medewerkers. Wij helpen u graag.

Vind de juiste ondersteuning

Hulp en ondersteuning bij financiële problemen

Komt u er zelf niet meer uit? Er zijn verschillende instanties die u kunnen helpen:
Meer grip op uw geldzaken
Wilt u inzicht in uw financiële situatie? Op de website van Geldfit krijgt u advies en tips. Doe bijvoorbeeld de anonieme Geldfit-test om te zien welke organisaties u kunnen ondersteunen, zoals het Nibud.
Hulp van uw gemeente

U kunt altijd bij uw eigen gemeente terecht voor hulp bij schulden. Bij elke gemeente is deze hulpverlening anders ingericht, neem daarom contact op met uw eigen gemeente voor meer informatie. 

Inzicht in schulden en beslagleggingen
Is er beslag gelegd op uw inkomen? Via Schuldenwijzer krijgt u snel inzicht in openstaande vorderingen.
Psychische hulp bij financiële zorgen

Er zijn mensen met schulden die denken aan zelfdoding. Herkent u dit? Vertel het iemand uit uw omgeving of neem
contact op met 113 Zelfmoordpreventie. U kunt 24 uur per dag gratis en anoniem bellen naar 113 of chatten via 113.nl.

VvE Admin Groep

Debiteurenbeheer

Voor de VvE is het belangrijk dat de ledenbijdrage tijdig betaald wordt. VvE Admin Groep speelt hier een belangrijke rol in. Voor de leden zijn ook andere zaken belangrijk zoals een goede bereikbaarheid en een partij die met u meedenkt in oplossingen. Wij proberen hier altijd een goede weg in te vinden.

Contact

Klachtenregeling

Bent u niet tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening van onze incassomedewerkers, dan kunt u een klacht indienen bij Mandy Martens (leidinggevende). Een klacht kunt u indienen per e-mail (martens@vveadmingroep.nl) of per brief  (postbus 18614, 2502 EP Den Haag).

Wij vragen u bij uw klacht in ieder geval de volgende gegevens te vermelden:

>Uw voor- en achternaam

>Naam VvE

>Uw adres

>Uw contactgegevens

>Uitgebreide omschrijving van uw klacht

U ontvangt binnen twee werkdagen een schriftelijk bevestiging van ontvangst. De klacht zal binnen uiterlijk zes weken na bevestiging van ontvangst inhoudelijk worden afgehandeld.

Deze termijn mag eenmalig  met vier weken verlengd worden. Klachten worden zoveel mogelijk schriftelijk behandeld. U bent geen vergoeding verschuldigd voor de behandeling van uw klacht.

U én de medewerker waar uw klacht over gaat krijgen beide de mogelijkheid om een toelichting te geven. Als er van uw kant meer informatie nodig is zal contact met u worden opgenomen.

Wij doen altijd onze uiterste best om elke klacht naar tevredenheid af te handelen. Bent u toch van mening dat uw klacht niet goed is afgehandeld of komen wij gezamenlijk niet tot een passende oplossing dan kunt u terecht bij een onafhankelijke geschillencommissie waar wij bij zijn aangesloten: Incassoklacht.nl. U kunt gemakkelijk via hun website of per e-mail uw klacht indienen. Lees hier het geschillenreglement van Incassoklacht.nl.

Telefoon

088-712 66 16

Email

debiteuren@vveadmingroep.nl

Adres

Regulusweg 11, 2516 AC Den Haag

Scroll naar boven